Huset..

Många har frågat om bilder på hur vi bor!
Ska knäppa lite bilder i helgen när jag är ledig! 
Såå ska ni få se

Nu har jag nyss kommit ifrån jobbet! 2 skift kvar...
Känner mig, trött, sliten, blir irriterad över minsta sak!
Ont i fötter ont i ryggen! 

Behöver en tjejkväll, med bara vuxna människor! 
Vilken tur att brudarna kommer på mat hos mig nästa fredag!
Behöver lite tid med vänner! 

Imorgon blir det en snabblunch med mina bruttor oxå!
Innan jag ska iväg på mitt näst sista skift!!

Jag behöver verkligen ledigt! Hela min kropp vill bara
Sätta sig ner och inte göra någonting

Nog med gnäll, nu ska jag sova!

Fina K <3




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej och grattis till tvillingarna, jag har oxå ety tvillingpar en flicka och en pojke :) dom är iof 3 och halvt år nu . Men dom ger varandra så otroligt mycket kärlek och glädje . Du har en underbar tid framför dig .

Lycka till .

Svar: Hej! :) tack så jätte mkt! Åh va roligt! Förstår det! Längtar så tills jag får se och träffa dom!
Malin Hedblom

2013-10-17 @ 11:38:57
URL: http://mittlivsomtvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0