Full fart..

Mamma har varit här å byggt
Skötbordet/hyllan och spjälsängen!

Jag kan inte med Ikeamöbler för fem öre! Tur jag har mamma!

Nu vill jag bara att sovrummet ska bli klart! Väntar på att Kristian ska komma hem så vi kan sätta upp lite hyllor och nya sänglampor!

Köpte även två ramar, som jag ramade in ultraljudsbilderna i! Kommer bli kanon fint! Längtar tills jag kan visa er! ;) just nu är status på sovrummet : kaos

Känns som jag är lite tidigt ute, bara v25! Men det känns skönt att ha alla grejer på plats! Och det är sååå mkt mer som måste handlas! 
Blir en lång lista som mamma får med sig till Ullared

Inramade och väntar på att få ställas upp i sovrummet

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till tvillingar

Bara bra att vara ute i god tid tycker jag:) Jag var också ute i god tid med saker. Dels för att alla runt omkring mig, inte minst min barnmorska hela tiden påminde mig om att tvillingar kan komma tidigare än enlingar(de föddes i vecka 39 så jag hade egentligen god tid på mig) men också för att det blir ganska snabbt tyngre med två bebisar i magen:)

Svar: Ja! Man blir nervös å tänker " tänk om dom kommer långt före" .. Hoppas dom stannar ett bra tag till! Så har jag ett tag att vila upp mig :)
Malin Hedblom

2013-10-14 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0