Fredag.. Igen

Veckorna rusar fram!
Fredag idag.. Igen!

Tycker inte den här helgen behöver gå så fort! Vill mest poa hemma! Och efter jobbet på lördag, då ska vi på " revy" god mat och trevligt sällskap!

Söndagen, då får jag besök av Josefin! Sen ska jag tusan inreda vårat sovrum!

Då kanske det behövs åka till Valbo på måndag, någon frivillig? Emma? Mamma? 
Behöver lite nya ramar, ljus, en byrå till pyrenas kläder och ett skötbord ! Och en spjälsäng så klart ! 

Nu så! Idag ska jag till mvc o mäta magen för första gången!
Ooooch lyssna på mina pluttisars hjärtljud! <3

Ha en underbar fredag mina fina! 


( Älskar dig min fina k) 

Kommentarer
Postat av: Maja

Usch vad drygt:( Jag mådde riktigt dåligt de första månaderna, hade någon lugn månad, sedan blev allt bara väldigt tungt och jobbigt. Mina pojkar föddes 8veckor för tidigt, så det blev väldigt jobbigt de 5 första veckorna efter att de föddes också. Tur är det väl att man glömmer bort det mesta efteråt:)

2013-10-11 @ 08:46:52
URL: http://mcaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0