Ultraljud i morgon!

Dagarna rullar på ! Tisdagkväll, v 29 i graviditeten!
Imorgon får jag se våra små mirakel igen! Ska bli roligt att
få se skillnaden från sist! Undra hur långa dom är? och hur mkt dom väger?
 
Så häftig känsla att se dom där på skärmen. Mina små!
 
Kom precis på att jag har varit utan nikotin i 6 månader!
Så fort jag fick reda på att jag va gravid så la jag av!
Känns så skönt! och jag har inga planer på att börja
igen när dom små kommit!
 
Nu ska jag duscha & mysa med min lillkille! Han är en sån glad hund
sen jag blev sjukskriven! Slipper han vara hemma själv lika mkt !
Men han är också som ett plåster och tassar efter mig vart jag än går!
 
Hur söt är han inte ?  min Allan ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hittade precis till din blogg, vad kul att få tvillingar! Stort grattis, ska bli spännande att följa din resa :)

Svar: Va roligt! Tack så jätte mkt! Är en spännande resa:) kram
Malin Hedblom

2013-11-12 @ 20:07:23
URL: http://justblonde.blogg.se
Postat av: Bella

Jätte söt hund :)
Appen heter twinsapp :D den kostar 22 kr och om det är värt de kan jag inte riktigt svara på, men det står lite varje vecka iaf :)
Kul med ultraljud, vill oxå gå på det nu!
Kram

Svar: Visst är han! Hihi
Okej ska kika på den! Kram :)
Malin Hedblom

2013-11-12 @ 20:13:28
URL: http://sweetbella.blogg.se
Postat av: Välkommen

Vilken mysigt fin blogg du har! :)
Roligt med någon som bloggar och är i nästan samma gravid veckan som än själv!!

Kram

Svar: Tack så mkt! :) åh va roligt grattis till dig! Kram
Malin Hedblom

2013-11-12 @ 20:23:47
URL: http://babycupcake.blogg.se/
Postat av: Hanna W

sluta också när jag fick reda på texas, men nu är de fan tillbaka .. värre än någonsin :P hoppas du är duktigare än mig :}

Svar: UH! :/ ja jag hoppas jag står på mig!! Man känner ju ett sug ibland! ❤️
Malin Hedblom

2013-11-13 @ 00:54:05
URL: http://wld.blogg.se
Postat av: Milla

Vad roligt att läsa om din tvillinggraviditet! Jag har själv tvillingar och det är verkligen superkul och dubbel kärlek!

Svar: Va roligt att du läser!
Mysigt! Ja dubbelt med kärlek o dubbelt med trubbel :) kram
Malin Hedblom

2013-11-13 @ 05:45:40
Postat av: Sanna J Bizzozero

Fin blogg du har!

Kolla gärna in vår klass blogg, bor i blekinge & går hotell & turism :) färdig utbildade inom 3 år!

Svar: Tack :)
Malin Hedblom

2013-11-14 @ 13:55:59
URL: http://www.ssannabizzozero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0