Hand i hand

Oturen/olyckan går hand i hand just nu!
Har hänt mkt dom två senaste veckorna! Inte för mig men inom familjen och släkten!

- Får ett besked att en av dom jag älskar oerhört mkt har blivit lämnad av sin man.

- Får ett annat besked att en av dom jag älskar allra mest har fått tillbax cancer

- Min pappa är med om en olycka på jobbet! Han klarade sig bra , men man blir rädd o ledsen! Han är ju min bästa pappa!

- och ikväll hamnar min lillebror på sjukhuset, troligen har korsbanden gått av på honom! 

Allt inom två veckor, Med mina gravidhormoner så kan jag inte sluta gråta! Jag kan inte sova på nätterna! 
Jag ligger bara o tänker hur glad jag är över min familj! Men ingen ska behöva ha sån här otur! 

Jag känner mig stressad över så mkt!
Jag tycker om att ha lugn och ro runt om mig nu! Har varit alldeles för mycket kaos på ett bra tag!

Godnatt! Och kram på er ! 





Kommentarer
Postat av: Angelica

Styrkekramar till dig och dina nära! <3

Svar: Tack <3
Malin Hedblom

2013-11-14 @ 08:58:04
URL: http://herrochfru.spotlife.se
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Usch allt på samma gång. Massor med kramar!

Svar: Tack så mycket! Kram!
Malin Hedblom

2013-11-14 @ 10:21:41
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Me & My Baby Dolls

Oh fy va jobbigt! :( Skickar med en massa styrkekramar till dig! <3

Svar: Tack så jätte mkt! Kram ❤️
Malin Hedblom

2013-11-14 @ 10:34:51
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: mummu till, mybabydolls.blogg.se

Hej Malin.
Jag är mormor(mummu) till. mybabydolls.blogg.se
När jag läste din blogg hand i hand,blev jag lite lessen,vill bara skicka mycket styrkekramar till dig. Allting kommer att bli bra.
Ha det så bra Malin. ♡

Svar: Hej!
Va gulligt av dig och skriva!❤️
Jobbigt när allt kommer på samma gång! :(

Många kramar till dig! ❤️❤️
Malin Hedblom

2013-11-14 @ 11:33:02
Postat av: pega

styrke kramar tjejen. annars gillar ja din blogg o häftigt att få följa dig :)

Svar: Tack så mkt!!
Va roligt att du följer ! Kram
Malin Hedblom

2013-11-14 @ 15:46:06
URL: http://www.pegelin.devote.se
Postat av: janina

men stackars,många kramar! hoppas det löser sig för alla inblandade, svårt att hantera så mycket på en och samma gång!!

Svar: Tack! Kram till dig
Malin Hedblom

2013-11-14 @ 23:50:26
Postat av: A f r o b e l l e

Åh gud :( Största kramen till dig!!!

Svar: Kram!
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 23:32:17
URL: http://afrobelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0