Fredag ♥


Fredag igen! Nu känns det som att dagarna bara rullar på ! Nu har jag varit hemma i två
veckor! Måste ner o hälsa på. Saknar mina fina arbetskamrater!
 
Igår följde jag med mamma & moster ner till Västerås för att hälsa på min fina kusin Elin!
Hon är just nu i v 39, dropdown närsomhelst!! Och vilken fin mage hon har fått. Även om
min snart växer om hennes, skämt å sido.
 
Vi hade en jätte trevlig dag, Lunch, shopping och fikamys!  LÄNGTAR tills hennes lillkille
kommer. Tråkigt att hon ska bo så långbort så man inte kan se henne varje dag bara.
Men vi får mysa järnet på julafton!
 
 
Efter en supermysig dag igår fick jag inte bara en utan två dåliga nyheter. Inte om mig.
Men om folk som står mig närmast!
Många tårar, funderingar och sömnlösa timmar inatt. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack <3 samt så fin du är =D. Tråkigt dock att du fått tråkiga nyheter,

Hoppas att det känns lite bättre
kram

Svar: Tack själv! :) kram
Malin Hedblom

2013-11-01 @ 12:22:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Kusin Elin ;)

Fina fina magen!! :D och ja det va jättetrevligt att ni hälsade på. Vi får se till att träffas lite då och då när det passar <3

Svar: ❤️❤️❤️
Malin Hedblom

2013-11-03 @ 09:36:59
Postat av: Ellen

Grattis till de kommande tvillingarna! Så mysigt :)

Svar: Tack så mkt! Ska bli så mysigt! :)
Malin Hedblom

2013-11-03 @ 17:32:06
URL: http://ellengrantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0