Emmaljunga Double Viking

 
Här är lite information om vagnen vi valt! Längtar tills vi får hämta ut den i December!
 
 
Mått och vikt
Vikt chassi: 9,9 kg
Vikt sittdel: 3,3 kg
Vikt korg: 3,8 kg
Vikt hjul: 1,1 kg 
Yttermått ihopfälld: 93x79x55 cm 
(inkl hjul, längd x bredd x höjd)
 

Flexibel, enkel och lätt. Du väljer vad du behöver och kan kombinera fritt.

Double Viking är en lätt och smidig syskon- eller tvillingvagn ur Vikingserien. Vagnen är 79 cm smal vilket gör att du kommer genom alla standarddörrar. Du bygger ihop din Double Viking av Vikingdelar som passar ditt behov; liggdel för bebisen, sittdel från 6 månader, adapter för bilbarnstol/bilbarnstolar och vitt eller svart Double chassi. Du kan kombinera de olika Vikingdelarna i en mängd olika varianter; för syskon och för tvillingar.

Vill du få extra mycket stuvutrymme köper du till den bärbara Shoppingkorgen som du enkelt fäster på/tar av från sidan av vagnen, med ett enhandsgrepp.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

Svar: Okej :)
Malin Hedblom

2013-11-03 @ 17:09:56
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Åh jag är super sugen på en super viking men blev så besviken när jag såg den i affären ;( Nu måste jag tänka om tror jag.

Svar: Okej! Jag tyckte om den när jag såg den! :D men alla har ju olika smak! :)
Malin Hedblom

2013-11-03 @ 17:18:14
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Ingrid

Jag har en viking 2014 enkelvagn, supersmidig och lätt. Tror att syskonvagnen är precis lika bra :)

Svar: Va roligt att höra!! Ja jag har höga förväntningar på den :D
Malin Hedblom

2013-11-21 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0