Wish you all a happy Friday

Nu ser jag att många har fått snö! Så mysigt! Fredag igen, känns som jag nyss skrev att det
va Fredag? Veckorna bara sveper förbi!  Idag har jag inte gjort ngt alls, Släppte ut Allan imorse
men han va inte alls sugen att vara ute när det snöade såhär.
En snabb pink, sen satt han sig i fönstret och tittade ut på snön istället!
 
Ikväll blir det tacos och Idol final, Kanske lite godis också! Ingen idé att säga kanske,
DET BLIR GODIS!!
 
Igår hittade jag en ny jacka på rea, Så nu slipper jag frysa om magen & små pyrena!
Måste leta på ett par bra skor också. Smart som jag är så tog jag nike gympadojorna
när jag skulle ut igår. Bambi på hal is!
 
Det värsta är, att om jag ramlar, då kommer jag inte upp! Då kommer jag ligga där med
magen i vädret och ropa på hjälp! Haha.. Kan se det framför mig!
 
 
Fick hem ett par kuddfodral jag beställt igår, jag är kluven! Ska dom vara kvar eller inte?
Silvriga med paljetter på, inte riktigt mig.. men eftersom jag fastnat för allt i silver så bara
lära jag klicka hem dom.  Annars får dom hamna hemma hos någon som vill ha dom!
 
Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Lönnberg

gaah älskar kuddfodralen!! klart ni ska ha kvar dom :D annars tar jag dom ;)

Svar: Hihi! Va bra ;) kram
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 13:30:31
URL: http://lonkanlinnea.blogg.se/
Postat av: Jennie Bergius - färg och kärlek

Vilka mysiga foton du visar! Här kom det lite snö i stormen igår men inget som la sig. Längtar tills vi får lite vitt på marken :)

Kuddarna var härliga och de ser ut att passa in, men det ska ju kännas rätt med.

Kul att ni också väntar smått! Vi har bf för vår första lilla skatt 10 januari :)

Visst är ugnspannkaka gott! Ha en fin dag <3 Jennie


Svar: Åh va roligt!! :) grattis till er! Hoppas allt är bra? ! Kram <3
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 13:57:36
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Postat av: mamma till 3

Åh så fina bilder. Älskar kuddarna. Kram

Svar: Tack! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 14:39:31
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

jag tycker kuddarna var fina, men just paljetter hade nog inte passat hos mig heller.
Kram

Svar: Jag tror jag behåller dom! Hihi kram
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 14:51:54
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Dom var ju jättefina ju! :)

Svar: Va bra! :) tror dom får stanna! Kram
Malin Hedblom

Postat av: annsoh

ååh! jätte fin blogg du har! :) följas via bloglovin :)?

Svar: Ja absolut! Tack så mkt. Kram ❤️
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 15:25:45
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Ja, mängder av snö har det kommit hos oss också. Vår hund har inte heller varit pigg på att gå ut idag ;) Ha en fin fredagkväll nu. Kram!

Svar: Hihi så mysigt! Kramar ❤️
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 16:18:22
URL: http://alfredochjag.se
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Fint ni har hemma :)

Svar: Tack så jätte mkt! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 17:45:03
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Karro och King :)

Kul med idolfinal, vi kommer kolla här hemma oxå :)

Svar: Så mysigt:) kram
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 17:47:14
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Fanny

Godis 😍 tycker kuddarna var hur fina som helst 😊

Svar: Hihi! Va bra, dom får nog stanna :D kram
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 19:34:54
URL: http://ladywithashotgun.webblogg.se
Postat av: sara

Ja det var riktigt gott med pepparkakor :)

Får börja med att säga grattis till bebisarna i magen! När är det beräknat? Själv beräknad jag och sambon att få tillökning i mitten av februari :)

Ja nu när man är gravid måste man vara extra försiktig ute när det är halt, jag är livrädd att ramla och landa på magen så jag går inte ute i onödan om det är halt! :) Ha en mysig kväll!

Svar: 30/1!! :) åh va roligt gravid ! Grattis grattis! Ja usch, tänk om man skulle halka! Hoppas allt är bra? Kram
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 20:11:22
URL: http://sarakarlson.blogg.se
Postat av: LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :). Börjar tycka att den är ganska stor nu, haha. Men det beror ju i för sig på vad man jämför med :)).

Svar: Hihi om man jämför med mig så är du liten! Hihi! Kram
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 22:52:54
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kuddfodralen passar utmärkt där!! Verkligen superduperfina :)

Svar: Va bra! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 23:03:08
Postat av: Elisa

Tyckte dem var fina och passade in bra hos er! Var har ni förestän köpt er fina soffa?

Svar: Va roligt!! :) på tigrens möbler! Kram
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 23:59:17
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Jätte fina kuddfodral,passar till er. Hoppas vi får lika mycket snö som ni har fått. Ha en härlig söndag.

Svar: Tack! :) såå mysigt med snö! Ha en mysig andra advent du oxå! :)
Malin Hedblom

2013-12-08 @ 10:26:56
Postat av: titi

Vart har du köpt kuddfodralen?

Svar: HM home :) kram
Malin Hedblom

2013-12-09 @ 19:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0