Let it snow..

Snön kom tillbaka, i alla fall en liten stund! Men i morse vaknade jag av
att det smattrade på rutan, En massa regn!
Ville inte dra upp rullgardingen.. Och när jag väl gjorde det möttes
min blick av grått, slask och en massa regn.. Ska det verkligen vara såhär?
Det är ju snart JULAFTON!
 
För mig försvinner julkänslan när snön är borta!
och absolut när det ösregnar!
 
Mamma virkar filtar till vagnen, en rosa och en blå! Kommer bli super sött !
 
 
 
 
 
Nu ska det städas, Det behövs!
Sen blir det 3dje advents mys med mina fina pojkar!
 
Ska sammanställa vad ni gissat för födelsedatum på pyrena också!
Kanske även avslöjar namnen om någon är intresserad att höra?
 
Ha en mysig 3dje advent mina fina!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Här vaknade vi också till regn och all snö som hade kommit igår är borta.. Inte så mycket julkänslor nu men har i alla fall lyckats få ihop lite knäck!

Svar: Åh gott!! :)
Hoppas snön kommer igen!!
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 13:13:46
Postat av: Mamanda

Jag håller med! Här regnar det och tomten är helt geggig och lerig. Man får dra ner rullgardinen och tända adventsstakarna ;)

Svar: Hihi ja man får göra det! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 14:56:01
URL: http://mamandas.se
Postat av: Anonym

så fin filt

Svar: Ja :)
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 16:16:54
Postat av: Josefine

Ja, säg namnen hihi :) är väldigt nyfiken då jag, enligt dig, nästan gissade rätt i förra inlägget :) Alicia och Alfred ;)

Svar: Hihi :)
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 16:45:31
Postat av: Mia

Ja, snälla säg namnen :D

Svar: :)
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 20:59:43
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Visst är de trist när de vita ljusa byts ut mot grått och trist.
Nu när jag vet att sambon är hemma och kan skotta tycker jag snön kan komma tillbaka. Innan var de lite jobbigt pga all foglossning

Svar: Förstår det! Skulle inte orka skotta en meter ens!!:) men nu vill vi ha vitt på marken!
Malin Hedblom

2013-12-16 @ 04:55:22
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: G.O.S

Vill också att snön kommer tbax och massor, du en fråga vet inte om du skrivit på bloggen om det men har ni tänkt er en vanlig förlossning eller blir det planerad KS?

Svar: Vi har tänkt oss en vanlig förlossning :) kram
Malin Hedblom

2013-12-16 @ 07:22:37
URL: http://tremirakkeel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0