Julklappshandling

Idag beger vi oss ut för att handla julklappar! Redan trött innan jag gått in på första affären!!

Sover inte bra alls nu, vaknar hela tiden om nätterna, vrider och vänder mig! 
Stackars Kristian får inte sova alls så som jag snurrar runt! 

Har börjat känna att nu räcker det, ni får vara här snart!! Min kropp orkar inge mer!! Bara att ligga still i soffan är jobbigt! 

Jag vill ha jul nu!! Uppesittarkväll, julafton juldagen och nyår! 
Träffa alla nära och kära! Så synd att man inte kan träffa alla samtidigt! Men 

Och hallå snön vart är du?

Har ni köpt klart alla julklappar? Och kan ta det lugnt och bara mysa inför julen? :) 

Update : pjuh! Jobbigt med julhandling!
Men titta vilken fin pyjamas jag köpte i julklapp åt mig själv! Hur söt och mysig är den inte? 




Kommentarer
Postat av: storasyrran

Jag har bara några klappar kvar att fixa så det känns skönt. Hoppas bebisarna vill komma snart! Ska bli kul att följa er resa! God jul!

Svar: Detsamma till dig! Kram och god jul!
Malin Hedblom

2013-12-18 @ 11:37:43
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Sofia

Snart är dom här, vad mysigt. Jag är själv tvilling, så kul! Jag har en julklapp kvar till sambon sen är jag klar. Kram

Svar: Va roligt!! :) kram kram
Malin Hedblom

2013-12-18 @ 12:31:19
Postat av: Anonym

Å jag har själv en massa julklappar kvar...Phu har ingen lust .kram och hoppas att du är klar med dina julklappar sen.

2013-12-18 @ 14:37:33
Postat av: Linda Nilsson

Vilken fin pyjamas! Köpte du den på Kappahl? Tyckte jag kände igen märket de har där :) Isåfall - är det ngn mammabyxa eller vanliga? Jag är gravid i v.24 och måste använda mamabyxor med hög mudd på. Letar efter just mysiga pyjamas och sköna byxor, men det verkar dåligt om det :/

Svar: Ja jag köpte den på Kappahl!:) nej det är vanliga! Tänkte att den kunna komma till användning efter barnen kommit! Jag håller med, har bara hittat leggins som är hyfsat sköna och mjuka! Hittade ett par mjukisbyxor i Ullared med högmudd! Och dom har använts flitigt! :)
Malin Hedblom

2013-12-18 @ 14:43:36
Postat av: Anonym

Jag har två julklappar kvar, eller de är klara de har bara inte dykt upp än :) men ingenting mer ska inhandlas iallafall så det är skönt att slippa springa runt nu när allt är tillräckligt tugnt än då

2013-12-18 @ 16:02:19
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Tack va roligt!! :) det ska jag absolut göra! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-18 @ 16:04:58
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Nej jag ska köpa julklappar nu på Lördag + en gran och sen sista julklapparna den 23e har jobbat så mycket att ja inte hunnit med allt !!!

Svar: In i det sista :) kram och god jul!!
Malin Hedblom

2013-12-18 @ 18:26:50
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Nu är det inte långt kvar tills du har dina små hos dig :)
Här är alla klappar klara men inte inslagna än :) Och jag håller med.. VART är snön?? ha en fin kväll. Kram!!

Svar: Nej snart är det dags :o nervöst!!!
Ja.. Känns som det är oktober.. Känns inte okej att skriva god jul! Många kramar till dig!
Malin Hedblom

2013-12-18 @ 20:46:26
URL: http://alfredochjag.se
Postat av: Maria

Här är alla klappar färdig handlade så nu bara väntar vi på julen! Dock tycker jag det är riktigt tråkigt att det är grönt ute och plusgrader! :/.

Så mysig pyjamas:)

Svar: Va skönt!! :) Ja det känns som det är oktober :/ ingen julkänsla alls! Vi får hålla tummarna på snö! Kram
Malin Hedblom

2013-12-18 @ 21:05:48
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se
Postat av: Helena

Vill du att dom ska komma nu i december eller i januari?

Svar: Helt i januari! :)
Malin Hedblom

2013-12-18 @ 21:12:33
Postat av: Jenny

Hej! Läser ofta din blog, du skriver bra :-) hoppas tvillingarna kommer snart. Min första son föddes i vecka 35.0. Tänkte höra vart du gjort den fina texten, har gjort det förut men glömt bort vart man hittar det. Tänkte göra en tavla i julklapp. Lycka till! Kram

Svar: Va roligt!! :) tack så mkt! Ja snart kommer dom nog!
Texten tog jag bara ifrån Google! Glömde dock länka till bild källan! Kram kram
Malin Hedblom

2013-12-19 @ 12:52:30
Postat av: Jenny

Hej! Läser ofta din blog, du skriver bra :-) hoppas tvillingarna kommer snart. Min första son föddes i vecka 35.0. Tänkte höra vart du gjort den fina texten, har gjort det förut men glömt bort vart man hittar det. Tänkte göra en tavla i julklapp. Lycka till! Kram

2013-12-19 @ 12:52:33
Postat av: Ida marie jenny {gravid med bf 29 april} ♥

Du har så fint hemma! :)

2013-12-19 @ 20:34:31
URL: http://omlillaartan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0