120901

Första September, Regn och kallt!
Är tre personer på gymet, min syster
Hennes kompis och Min svägerska Katrin! Sen kommer det nog inte nå fler!
Avundas på dem som ligger hemma och kurar i sängen! Hade kunnat göra vad som helst för att få ligga kvar bredvid mina två prinsar imorse!

Morgondagen tänker jag tillbringa hemma! Städa och rensa garderober är det tänkt! Skulle vara guld värt om alla kläder hängde sig själva!

Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Emma! Kommer bli super trevligt! Får jag även se hennes nya hus!
Hoppas min mage blir bättre bara, har varit nere å känt mig krasslig i 3 dagar, mag ont kallsvettningar och Gud vet allt, Får hoppas att inte en magsjuka är på väg! Då även Kristian har haft ont i magen!!

Jaja, nästan gnällt färdigt nu!
Men vädret! Snälla jag vill ha en solig höst! En fin höst!!!!
Tänker tillbaka till Hawaii, USA, Grekland! En månad har jag njutit av vädret, Men inte i Sverige!! Efter denna sommar behövs en fin höst
Men jag har trots allt haft en bra sommar! Jag har rest, till otroliga platser !! Jag har förlovat mig med min andra hälft! Jag har umgåtts med vänner och familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0