121112

Hej! Julen närmar sig med stormsteg! Nya juliga påslakan ligger på posten och vill bli hämtade! Får bli imorgon!
Helgen har varit rolig! Haft besök av Thea och Alfred på lördag kväll! Övernattning blev det oxå! Kanon mysig kväll med film godis och bus! Får gärna bli fler gånger

Igår fars dag! Mat och fika hos kristians pappa sen lika hos min pappa!
Fick en släng av feber igår! Höll kvar sig hela natten och idag går jag på Alvedon ! Sitter på jobbet nu!
Har skrivit schema för December! Älskade Ida ska iväg å jobba annat! Kommer sakna min bästa arbetskollega! Men det är inte så lång tid! Nu har jag en gym instruktion!
Tjohej


Kommentarer
Postat av: Hanna W | BF 2013 ♥

Va stora dom blir!!

2012-11-15 @ 12:29:30
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0