San Diego

Äntligen framme i San Diego! Nu har vi varit på resande fot i 26 timmar!

Har inte sett så mycket mer än flyg platser och städer ovanifrån! Men jag är imponerad, vi har varit i New york i 6 timmar idag! Höll på börja gråta när jag såg frihetsgudinnan:) vilket land, vilka människor! Så trevliga!!

Nu har vi 9 timmar dö tid i San Diego, hos mig är det klockan 21.00 fredag kväll och hos er är det ca 07.00 LÖrdagsmorgon! Så jag har en lång vaken natt framför mig! :)

Imorgon åker vi mot san Francisco och sedan till Hawaii! Och ännu längre bak I tiden ;)

Hoppas ni har det bra här hemma! Nu vet ni att jag lever :) ha det bra i snön!

(skulle behöva duscha oxå, ser ut som en hemlös och luktar som en oxå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0