Nu närmar det sig

med stormsteg. Resväskan är framplockad, och kläder slits fram och tillbax i gaderoben!
vad ska jag ha med miiiig? Är helt hopplöst svårt! Men men, förhoppningsvis kommer jag kunna
köpa lite kläder där iallafall. om pengarna räcker till!

Har precis suttit och betalat dom sista räkningarna. Känns tråkigt, hade helst haft alla pengar till
hawaii, men det går ju inte såklart! Skulle pengarna ta slut så löser det sig nog endå! :)

Idag har jag jobbat 7-15, och sedan hjälpt Katrin att flytta.  Hann med två vändor innan min nacke
sa ifrån. Va bara hem och lägga sig i sängen. Så otroligt less på detta, blir läkaren när jag kommer hem.
21 år, och har ont i varenda kropsdel, vad är det för skit? Hoppas verkligen att jag inte får nå "anfall"
haha det lät fel.. men nå "migrän liknande" på planet.. vi ska ju flyga i 26 TIMMAR..

imorgon är det jobb 7- någonting! Ute dag och vi får gå när vi är klar, så blir nog tidigt ;)
Sedan är det en massa stress, ska lämna Allan 20.00 hos monkan ( guuud jag kommer dö
utan min lille prins) sedan ska det flängas fram och tbx hos olika people och säga "adjö"
sedan hålla oss vakna å sätta oss i bilen mot arlanda 03.00!

Nu ska jag laga lite mat, tvätta och sedan packa! Brevid mig just nu har jag ett glas cola med
en citron skiva i ( NYYYY FAVORIT) fytusan va gott det är! :)

Så hörs vi i morgon kan jag lova!  Puss på er!


Kommentarer
Postat av: H a n n a W i l d

så jäkla sotis! men du får ha det gryyymt bra & du vet vad jag hoppas/väntar på ;) hihi!



massa kramar!

2012-05-02 @ 23:54:52
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas att ni får det grymt, passa på och njuta ordentligt nu! :)

2012-05-03 @ 11:14:33
URL: http://frilin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0