Klockan 02.45

Still awake ! Can't sleep
Va ute och kilade runt här ikväll, många uteställen, gör mycket folk!

Vi satt oss och åt, sen gick vi vidare och grabbarna drack öl och jag och en tjej drack sprit! Riktigt gott, men alkoholen är nog starkare här än i Sverige!

Är roligt att bara titta på folk, Kalifornien befolkning, här handlar det inte om kort klänning och höga klackar! Folk går ut i vad dom känner för, lixom badshorts och flippflopp! Tjejerna i bekväma kläder, bara så "casuall" ! Klär man upp sig så ser man att det är en utlänning typ( nu menar jag inte alla, såklart så kommer det tjejer som pattarna hänger ur klänningen på) men allt är så chill!
Krogen 5 dagar i veckan å supa på stranden på helgen typ! Ne men alla lever så (" fridfullt") är kanske fel ord! Men dom växer inte upp, 60 åringar på longboard, helt vanligt! Och bara då wow, att detta är deras livsstil!

Vi bor hos Kristians kompis i ett hus, grannen är hon som har designat Mr.rabbit!! Fatta the Mr rabbit! Helt chill!
Gick in på en gård idag, för att kolla på många bilar ( trodde det va en BMW bilfirma) men det visade sig vara värsta biljadären( jag överdriver inte) han hade ALLA ovanliga bilar, som finns i ett exemplar vissa. Och han bjöd in oss, Kristian va i himlen! Jag blev kär i en bil, åh den är den ända bilen säger han" katy Perry lånade den för sin musik video sist" lixom, jaha? Asså han hade allt och lite till!!

Fan va jag babblar, lär sova nu , ny dag i morgon!

Vi gav oxå en stor påse med fries till en hemlös, gör så ont i hjärtat! Dagens goda gärning! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0