Skaplig bloggtorka

Men det händer inte så mkt i mitt liv, Badrummet renoveras fortfarande. 7 veckor senare,
utan dusch och utan toalett. Min stubin försvann för länge sen, just nu bor vi hemma hos
kristians föräldrar då dom är i Thailand. Nu kan man iallafall gå på toaletten när man vill,
har varken haft dator eller kamera med mig hit. men nuså, lovar jag att det ska bli bättre
uppdatering här.

Annars så jobbar jag på, va ledig söndag och måndag nu, så fick njuta av fin vädret ordentligt,
FM vecka nu, skönt som tusan, och ledig i helgen är jag oxå! Idag slutade jag 15, MIN LILLA
SYSTER FICK KÖRKORT( DAMN, INNAN MIG) är dags att börja snart kanske?
Iallafall så tog vi en sväng till valbo, Emma, Rebecca, Jossa och jag! Härligt, blev en klassisk
subway och lite småsaker inhandlade!

Ser framemot att få visa er mer av vår lägenhet ( och bilder på vårat badrum) som jag hoppas
blir topnotch efter allt detta skit!

Har även hunnit blivit liiiite ljushårigare, känns som en bra idé när jag ska utomlands snart
( wooohooo mindre än två månader tills jag får njuta av HAWAIIS STRÄNDER)

Hoppas ni har överseende med min dåliga uppdatering, men nuså. nu lovar jag er att det ska
bli ändring.


Lite ljusare, vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

men fan malin, hoppas du har tjackat en STOOOR resväska så jag får plats! vill också till hawaii!!!



& du är skitsnygg i håret, as usual :)

2012-03-13 @ 22:53:03
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0