120717

Soooooool ute, och jag sitter inne på jobbet! Fick en stund sol medans jag tvättade fönster! Bara för att jag bestämt att idag ska jag ha städdag hemma, det får nog bli då ändå! Det städar ju inte sig själv precis! Och när mitt jobb går ut på att städa nu på sommaren så är det inte lika roligt när man kommer hem!Ser seriöst ut som att någon har bombat hemma hos oss, har inte funnits ork till att göra nå heller! Men idag så jävlar ska det bli fint! Handlas ska det oxå göras! Kylen och frysen ekar.. Så blir det lätt när man jobbar om varandra! Idag fick lillkillen vara hemma hos Kristians mamma! Tur de när det är sånt fint väder, mår dåligt när man vet att han är hemma själv! Imorgon är det min tur att ha "middags bjudning" vi kör ungefär en gång i månaden kan man säga! Jag Katrin Sandra och Emma! Vad jag ska bjuda på vet jag inte riktigt! Men förhoppningsvis något iallafall ;) Ha en kanon dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0