120711

Hemma efter en härlig mini semester till Norrland! Vädret var inte riktigt på vår sida,
men vad gjorde det! Vi har myst, fiskat och grillat! Har hunnit med två riktiga myskvällar
med en massa gott och bra film hemma hos Mattias och Anneli! Har verkligen haft det super trevligt!
Dröjer inte länge innan vi åker tillbaka, Tänkte ta en liten trip dit i augusti, bara jag och kristian!
Lite kvalitets och mys tid är alltid bra! På lördag är det bröllop och om 9 dagar tar vi en mini
semester till e stockholmo! Hälsa på min goa gurra och självklart Ola och Susanna!
Grönan eller skansen står nog på schemat och of course en massa mys! :)
 
 
 
Min goigaste lilla fialotta! Nu har även Katrin och Fabian åkt upp, så jag får inte
träffa dom förens nästa vecka! skruttisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0