120702

Måndag igen! Har haft en kanon helg! I fredag blev det grillning hemma hos svärföräldrarna!
Lika gott och trevligt som alltid! Lördagen har jag hållt som en hemlis bra länge,
Min vän Emelie ska gifta sig den 14 juli, så vi har planerat in en möhippa dom
senaste månaderna! Vi började lördagsmorgonen med att klä på oss dräckter samt rånarluvor
och kidnappade henne, sen hade vi en massa skojj för oss, och tävlade på alborgen!
Kvällen avslutades hemma hos mig med grillning och självklart en massa annat skojj!
Hela dagen och kvällen blev så lyckad! Kan inte bärga mig inför den 14de, kommer
gråta som tusan ;)
 
Söndagen umgicks jag hemma hos mamma och pappa, Ida kom förbi och myste
med oss lite oxå! Sen va det dax för grillning hos Daniel och Emelie! Tack å tack
för en trevlig kväll! :)
 
På fredag vankas det häng med mina brutt,Mat å prat! Sedan bär det av upp till norrland
för en mini semster! Blir där lördag till-tis! Så vi får passa på att njuta av en friska luften lite!
HOPPAS självklart på Sooool! :) 
 
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0