Vet ni vad?

Har haft så fullt upp på jobbet så jag har glömt att tala om en fantastiskt rolig sak!

I Maj åker jag och Kristian till HAWAII och Kalifornien!! I 3 veckor blir vi borta!

Bara jag och min kärlek!!

Vi ska till ön Maiu på Hawaii och vi blir där i 15 dagar! Sedan har vi inte riktigt bestämt om det blir los Angeles, San Diego eller San Francisco :) men det ska vi välja innan veckans slut!

Nu gäller det att spara och tjäna pengar!
Hotellet på Hawaii är betalt å klart (skönt) så nu är det "bara" resten!

Fick ett bakslag i ekonomin redan idag! Vår lille Allan måste klippa bort sina pungkulor! Enligt mig hade det kunnat vänta, men nu får det vara nog med hans dumheter! Så den 23 har vi tid!!

Mjaa!! Nu längtar jag till Hawaii!!! Gud så härligt det kommer att bli :)


Kommentarer
Postat av: hanna

fy fan vad härligt Malin! Avundsjuk.se här borta då!! :)

2012-01-11 @ 12:26:28
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0