Nu

Vill jag att badrummet ska vara klart! jag vill inte ha nå hantverkare här hela dagarna.
Jag vill kunna knäppa fina kort på mitt hem, och visa er! Just nu är det mesta som inhandlas
fattigmanssilver, Det är så fint till det vita. och alla ljuslyktor, de lyser så vackert!
Vet snart inte vart jag ska göra av alla lyckor!

Har span på ett 8a pack lycktor som finns här på presentaffären, men mitt förnuft togs tillfånga
och jag lät bli att köpa dem. För vart ska jag ha dom?


Jag fick rosor av min kärlek igår, så fina! Hade knäppt kort på dem och några av mina nya saker, men
jag skulle tömma minneskortet på gamla kort, så åkte dom med.. så tji fick jag! Men så fort vi fått i ordning
hemma så lovar jag er att det kommer en drös med bilder!

Min nya kamera fungerar utmärkt! Älskar den, men har mkt kvar att lära!




Underbara och sötaste Filippa får stå för bilden på detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0