Mattes lillkille

Allan opererade bort manligheten för några veckor sedan!
Allt gick jätte bra och såren har läkt fint!

Men igår kväll började ett av ärren att svälla och blev som en golfboll fylld med var! Stackarn har så himla ont! Och det finns inget vi kan göra!
Han har fått en tid på sjukhuset imorgon!

Även fast jag gör allt för min lilla kille och oroar mig jämt! Så nu oroar jag mig för hur mycket det kommer att kosta imorgon! Det kostade ju en hel del för att kastrera honom och nu en sjukhus räkning på samma lön!

Allt jag vill är att han ska bli bra! Vi har haft sån otur med en massa olika sjukdomar och inflammationer med honom!

Mammas lillkille<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0