Fryssen, mm oboy

Brrr, har precis bäddat ner mig i sängen, (med understället på) Luktar riktigt gott oxå,
rök och bensin rättare sagt! Vi har ju ingen dusch hemma pga badrums renoveringen, så får
vänta på att karln min kommer hem så vi kan åka till jobbet å tina upp oss i bubbelpoolen!
Allan brallan ville oxå vara med på kortet, klart han får det min prins!


Idag har vi spenderat dagen på isen, Hela fam.kjellsson! Kristian hade med sig hojen,
och Erik bilen! Blev en hel del åkande. Är ju hur roligt som helst att sladda.
Självklart grillade vi korv oxå, det är alltid gott att grilla korv när man är ute sådär,och varm oboy
brrr den hade jag inte klarat mig utan idag!

Blev inte så mkt bilder, mina fingrar frös sönder om jag tog av mig tumvantarna! men några blev det!
Och en hel del filmande, så ikväll ska vi pyssla med film, jag och min snygging












Ha en trevlig dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0