Aloha mina vänner.

Fy skäms på mig. Nu va det ett bra tag sen jag skrev. Till försvar har jag att efter jag skrev
förra inlägget så DOG min dator, Min EN månad super braiga dator god. Fick skicka tillbax den
direkt men inte har jag hört ett ord om den. Skulle inte förvåna mig om jag inte hinner få den
innan vi åker. Vilket är om 14 dagar, 14 DAGAR. Det är helt sjukt va fort tiden har gått.
Hawaii, uh det låter så bra när jag skriver/säger det! Känner verkligen att det är välbehövligt med
semester.

Bara jag och min kärlek. Detta kommer bli underbart!

Just nu sitter jag på jobbet, 05.00 va det uppstigning. Morgonsim och frukost dax på jobbet.
längtar mest efter att klockan ska bli 13.00, då får jag helg.

Har inte hänt så mkt sen sist, förutom att jag har varit förbannad på ett icke klart badrum, stressad
över jobbet och dels jobbat hela tiden. Hade en härlig ledighet vid påsk, men den gick åt att mysa
med våra underbara familjer.
Känner smått dåligt samvete över att jag inte hinner träffa alla jag vill, så fort jag blir ledig vill jag
vara hemma.
Ska hinna med det, och det och det och det.

Hann iallafall träffa mina brudar i tisdags, det va längesen. Vi åt godmat och hejade på brynäs. Blev tidig kväller för mig. va helt slut. men trevligt var det!

Igår tog brynäs guld, och jag kunde inte låta bli att nästan gråta lite. så underbart!


Uh, ngn dag nu måste jag börja packa..
Känner jag mig själv rätt så kommer jag packa om den där
väskan tusen gånger. Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig? Tänk om det skulle vara kallt?
Tänk om pengarna inte räcker? tänk om väskan försvinner.. haha sånna tankar snurrar i mitt huvud.

Så tänk er, om 14 dagar sitter jag på ett plan i 26 TIMMAR som tar mig till Hawaii! Helt sjukt!
Men jag vet att det kommer bli helt underbart! :)

Hoppas ni får en bra helg! och jag lovar att slänga in ett inlägg under helgen. Puss på er!
Små gofisar! Va jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0