If only you could see the way you shine..

Snark!! Så känner jag nu! Precis kommit hem från jobbet, Jobbade till 22 igår, och upp 07 idag!
Blir en jäkligt lugn kväll för imorgon är det upp 06 som gäller! Men har en good middag att se fram
emot imorgon kväll iallafall!

Hann köra ett gympass på jobbet idag oxå! Inte en själ på hela hallen så det va lugnt och fridfullt!
Pappa kikade oxå förbi på en kopp kafffe, och självklart hade han lillhuppe(Kiara) med sig! Som
gillade att vara på lillmattes jobb!

ne, jag orkar inte skriva nå mer. Men nu vet ni att jag lever! Nu vill jag bara att min sambo kommer hem
från enduro träningen så jag får pussas lite!


Emma jag och Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0