Snark...

Idag är jag helt slut. Mensvärken tar kol på mig och en förkylning är på väg att bryta ut! Önskar att jag fick ligga i soffan hela dagen! Och när jag vet att det är uppställning 06 imorgon oxå så dör jag lite till..

Va en otroligt trevlig eftermiddag med fika igår! Filippa och Fabian är så goa!
Kvällen spenderades hos Jansson&Emelie där vi gick otroligt god lasagne, och sedan morotskaka till efterrätt! Vi fick även i oss glass å hann kika på idol! Rätt att denise åkte ut tycker jag!

Nu väntar jag bara på att alla matcher ska ta slut så jag kan städa & åka hem!
Har bestämt att jag och Kristian ska göra egen pizza, hyra film och slå av mobilerna ikväll!! Hoppas han gillar iden lika mycket som mig ;) det återstå att se!

Allan ska få sova hos faster Monica ikväll! Han ska umgås med dom imorgon när jag jobbar, så då tyckte dom att killen kunde få sova där! Låter ganska bra tkr jag, iallafall när jag mår så här!!!

Nu kallar jobbet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0