Sega dag försvinn!!!

Jahapp torsdag idag, ännu en helg framför mig! Ska bli så skönt att vara ledig en hel helg! Kommer inte ihåg sist jag var det! Men har ändå mycket planerat känns det som!

Imorgon blir det mat hos Kristian föräldrar och sedan kika på revyn i torsåker! Kommer bli lika trevligt som vanligt! Och efteråt en repris av idol!
Lördag blir det gym på förmiddagen och sedan bär det av till läkerol arena för att se Brynäs vinna över Modo!! Spelar ingen roll om jag får en sur pojkvän med mig hem! Brynäs SKA vinna!!;)

Igår jobbade jag på förskolan, första dagen och jag älskade det verkligen! Hur trevlig personal som helst, och underbara barn! Är verkligen något jag känner att jag vill göra!:) hoppas hoppas på fler samtal om jobb!! :)
Idag har jag inte rört mig många knop, låg kvar fööör länge i sängen! Men nät man sover som en kratta precis varenda natt så går det inte att komma upp! Plus den här förkylningen kan väl släppa snart tycker jag! Febern kikar även fram då och då, det är inte uppskattat!!

Nu sitter jag på jobbet! Skönt att jobba å få in pengar, men missar hundkursen med Allan! Verkligen tråkigt! Men ska ringa katrin och höra vad dom gjorde idag! Känns jobbigt att behöva välja, men känns som man inte har något val när det om man kan betala räkningarna eller inte. Ibland hade det varit bra att vara två av mig!!

Längtar tills badet öppnar igen, helt dött här nu! Har haft sällskap av bror +vänner som kom och drack en kopp kaffe med mig! Och även hunnit gå en sväng på löpbandet! ( kanske därför förkylningen håller i sig) men tänker verkligen inte sluta träna nu när jag kommit igång!!

Min nacke, ett mirakel! Har inte haft ont/migrän på en vecka!! Jag hoppas verkligen att det är träningen som gör det:)

Nu ska jag skutta runt och kolla om ngn papperskorg måste bytas! Kram


Kommentarer
Postat av: emelie

ja visst varen :D

tack, bara bra med mig och lillen :D

hur är det med dig ?

jobbar du eller va göru nu för tin ? :)

kram.

2011-10-20 @ 19:16:23
URL: http://mittirielife.blogg.se/
Postat av: emelie

va bra :)

jaa det gör vi verkligen ! :D

det går fort som tur är, hinner knappt med va veckerna går när jag jobbar som en tok fortfarande.. :)

ska bli så himla kul !

har du nå bäbisplaner då ? :)

kram.

2011-10-20 @ 19:25:15
URL: http://mittirielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0