Efterlyses

I natt blev vi bestulna på två Enduro Hojar. Ena är av märket Gasgas EC300 Sixdays årsmodell 2011 och den andra en tävlingsmotard KTM 450SMR årsmodell 2009. Hojarna stod i ett garage på Centralgatan i Hofors. Snälla om ni vet någonting så hör av er!! Varje litet tips eller varje iakttagelse är värdefull! Även om ni inte bor i Hofors och vet ngt så hör av er snälla!! Ni kanske har varit med i liknade situation nyligen? Jag har aldrig blivit så ledsen som i morse när jag upptäckte att Garaget va uppbrutet och när jag kikade in va allt rörigt och inga hojar kvar.
Polisen har varit där och spärrat av och tittat efter fingeravtryck.


Det passar väldigt lägligt eftersom den 3 november ska vi till Gotland där min sambo ska köra GGN(Gotland grand national).. Att folk inte har någon skam i kroppen! Det är väldigt mycket pengar det handlar om som bara är helt borta pga att det finns människor som inte har något samvete. Jag har börjat tvivla på att et finns några ärliga människor kvar i en här världen.


Hör av er om ni vet ngt. Det finns någon där ute som vet ngt. Och Kanske kan tänka sig att prata för en hittelön.
Hojarna ligger kanske snart ute till försäljning så om ni ser något, eller hör att ngn ska köpa en liknande som vi blivit av med. Snälla hör av er!!

0761087732 eller [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0