Redo

För gym!!
Nu blir det ett hårdpass på gymet med Katrin och Sandra! Inviger min nya snygga tröja som jag hämtade ut idag! Hoppas den gör mig lite starkare! Katrin har en likadan så jag blir nog lika stark som henne;)

18.00 prick så ska jag följa med min fina sambo in på biltema!! Blir troligtvis nå onyttigt att äta när vi åker iväg sådär, men bara å träna hårdare imorgon!! ;)

Ojustja, drömde att min lilla kusin kom till världen idag! Hoppas verkligen inte han/hon får det namnet den hade i drömmen :o hihi


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jooo dåå... den kommer absolut att heta KARL-BERTIL eller KAJSA-LISA eller nått annat fjantigt ;)

2011-11-02 @ 10:12:25
URL: http://taskilassusanna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0