Friiiiday

Helg igen då! Veckorna går fort... Snart skriver jag imorgon är det julafton! Uh ge mig jul nu! Så blir det nytt år fortare!

Idag blev jag väckt av mamma 09.30 för att åka hem till Bibbi på lite fika! Efter det säga hej till min saknade vän och sedan gym med Katrin för att sedan fika hos svärföräldrarna! Nu är jag nyduschad och ska snart iväg å lämna Allan så jag kan åka iväg på tjejkväll!! Pjuh! Från att igår inte ha gjort nååågoning alls, utom att ligga på mammas soffa till att ha en fullspäckad dag idag tar på krafterna! Skulle helst sova nu känns det som! Men en tjejkväll kan nog pigga upp! :)

Imorgon har jag inget planerat, tänkte höra med Katrin om vi kan göra nå mys med barnen på dagen!! Hoppas hoppas :) på kvällen tänker jag lägga som förslag på bio med Kristian! Hoppas han nappar på det!!

Hoppas ni får en bra helg! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0