Maj med vackert väder

Hejsan! Som vanligt så blir det inte så mkt uppdatering har varit mkt jobb och trötthet nu
på slutet! Men nu har vi stängt på Hallen, och vi får se hur det blir med pg! Hoppas på sommarjobb
där, trivs verkligen!

Annars har det inte hänt så mycket! Igår va jag iväg till sandviken med Katrin och Filippa för att
köpa en studsmatta! Blev lite inhandling av massa annat oxå, Bland annat ett par reebok easytone!
Får se om dem fungerar;) hehe! Vi åt lunch och hade det jätte trevligt i sandviken! Skönt att komma
iväg lite, även om det inte är så långt bort! 
Efter det blev det fredagsfika hos svärföräldrarna! Alltid lika trevligt!

Imorgon ska vi fira min kära far som fyllt år! Blir förhoppningsvis massa godsaker!
Allan är inne i en dryg period! Eller, han har fått nys för löptikar! Han är helt galen!
Gnäller och springer runt, kan inte sitta still en sekund!

Idag så tog Jocke med han på en promenad till fjällstugan! När dom kom hem så kopplade vi loss honom
och fjutt ska det bara så va han iväg! Jocke började springa efter, Men han vägrade stanna..
Jag sprang efter barfota.. När vi va vid OK Backen kunde jag inte springa nå mer! helt slut!
Allan bara sprang och sprang, fortare och fortare.. och jocke hack i häl! Väl mitt på "bruket/plattan"
så fick min Lillebror syn på en Lös Allan.. och fick tag i honom! Herregud. tänk vad som kunde ha hänt..
han sprang ju jätte långt, bland bilar å skit! Vi tror nog att han va på väg hem till min mamma och pappa,
eftersom han sprang samma väg som vi alltid går dit. Och han va ju nästan framme! Lilla tokkillen!

Jag och Katrin har anmält oss till brukshundsklubben, Lydnad blir det där ! Få se om vi får ordning på
honom!  hehe

I torsdags va jag å kikade på min älskling när han hade tävling, Blir så stolt när jag ser han!
Super duktig! Älskar dig jag!

Nästa? helg.. tror jag? hehe, att vi åker till stockholm! Blir där hela helgen för att hjälpa morbror och Sanna
att flytta! Verkar bli indiskmat på kvällen oxå!  Storstan here i come!  Shopping ska nog oxå hinnas med;)

Nu ska jag ta mina easytones ut på en promenad!:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0