L is for the way you look at me..

Godkväll alla kära vänner, och dom jag inte känner! Har precis kommit hem från work.
08-21 blidde det idag. Både på PG och Hallen! Ganska pigg är jag ändå, Men ska upp
07.00 i morn igen så det blir tidig kväller. Imorn har jag en ledig em och kväll. Då ska
det passas på att tvättas å handlas!

Just nu har jag en kursjuk liten hund som har saknat sin Matte idag! Min lillagobit.
Ska försöka få tag i jossa så kanske vi kan ge oss ut på en liten promenad nu.

Annars då. Jag bara jobbar å jobbar tycker jag!  Men det kommer sitta fint med mkt
pengar på kontot inför sommaren. Kunde inte låta bli att klicka hem en hel del ifrån HM idag!
Skulle komma nästa vecka.. och åååå så fina kläder å skor.. Vår och sommar here i come!
Ska försöka ta mig till valbo på söndag när jag e ledig. En ny skinnjacka måste inhandlas!

Jag tycker mitt läsar antal ökar.. Många vet jag som läser.. Men ni som är sådär anonyma
kan väl slänga in en kommentar så jag vet vilka jag skriver för ;)

Här kommer lite bilder på min lilla älskling! Som blir 1år den sista mars! Och Grattis till kiara som
fyller 5år idag!








Kommentarer
Postat av: ida

vad är det för hundras:)?

2011-03-24 @ 11:26:47
Postat av: malin

Det är jackrussel/chihuaha:-)

2011-03-24 @ 11:58:39
Postat av: sofie

Åh tack så mkt :D



Men herreguuuuud sicken liten sötnos !! :D

2011-03-28 @ 19:17:23
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Men oj vilken söt liten rackare.

2011-05-25 @ 12:24:30
URL: http://heavyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0