Ciao! Hemma från Italien&solen!

Känner mig nästan lite dum som aldrig skriver här? Vet inte vilka som läser längre.. Bra att ni
stannar fasten jag inte skriver ngt;) Antingen är ni nyfikna, eller så har jag en riktig trupp bakom
mig!

Allt är fin fint med mig, Hade det jätte bra i Italien, sol och värme! Låg på stranden två dagar och bara
njöt! Trodde inte jag skulle bada i havet, men det gjorde jag! Och det va skönt:) Vi va in till Venedig en
dag, men det va så mkt folk! Men fint va det! :) Allan är nog lite små sjuk! Förkyld och allmänt trött!
I två dagar nu har jag och Kristian gått lång promenad tsm med honom, men efter ett tag vill han inte
gå nå mer, bara sova! Känner mig faktiskt sliten jag oxå, helt slut om dagarna och väntar nästan bara
att det ska bli kväll så man får sova:)

På fredag är det midsommar, och det ska firas hemma hos Salmings i gävle! Hoppas på bra väder eftersom
det blir långbord vid havet,brännboll och såklart massa annat skojj!

Hoppas ni har en bra sommar, Puss på er !

ett litet visdoms ord från min kära vän Nalle puh
"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting"


Lillhjärtat mitt!


<3


<3




Venedig!


love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0