Forever and ever.. babe!

Måste säga att jag har haft en trevlig dag, Och det tackar jag först och främst Jossa, Maddis,
Jenny och Linus för! Blev lunch på hanssons och en massa prat! Innan hela dramat började.
Från en ramlande gubbe, fick en käpp svängd över vårat bord och sen kom polisen!
Och allt detta för att man ville se hure gick! Det är en lång historia. Men den har jag inte
tid med nu.. Väntar på att min underbara pojkvän ska komma å krypa ner i sängen så
vi kan skratta till 2 and a half men!

Justja, Middagen fick bli min favoriträtt hemma hos mor och far med Kristian! Gott å
få lite mat serverat. hehe! Ibland är det riktigt tråkigt att laga mat!

Hann även ta med mig mamma hem till andra familjen Hedblom. Dom bor ju inte lika nära längre
så det blir inte att ses så ofta! Där bjöds det på Fruktsallad mums!

En sak jag vet är att jag är så lyckligt lottad som har min Kristian! Det har inte alltid varit bra, men
det är på bättre vägar. Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Och han är den ända personen jag
kan prata med allt om, Jag förstår inte hur man kan älska en person så mkt som jag älskar honom!
Och om du läser det här ska du veta att Jag är stolt över dig! Hur du är som person och hur stark du
är. Även när ingenting går som det ska för dig! Jag kommer alltid stå vid din sida.
Du är bäst! Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: J

(Y) !!

2011-01-20 @ 12:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0