Vilket tjat på mig!

Men jag vill ha julafton nu! Jag vill mysa med världens bästa familjer! Jag vill mysa med världens bästa pojkvän!
Jag vill se barnens reaktion när dom får sina julklappar! Jag vill bebis mysa! Jag vill ja uppesittar kväll, jag vill spela kort! Jag vill gå mysiga promenader med Allan! Jag vill ha julmat! Jag vill mysa till Kalle anka!

Jag vill umgås med dom som betyder mest i mitt liv!

Älskar julen, Inge bråk, alla är samlade och glada! Enda dagen på året man får riktigt njuta! Blir tomte i år oxå, efter som nu börjar det komma småttingar in i familjerna igen!

Tänker på alla som inte har någon att fira jul med, eller inte har råd att köpa julklappar! Hade jag kunnat så hade dem fått varit med mig! Och hade jag kunnat så hade jag köpt en massa julklappar! Är så sorgligt när man läser om sånna personer! Blir helt tårögd!
Julen är en viktig tid att umgås med varandra, bli omhändertagen, bli bortskämd!

Julen är den viktigaste tiden för mig!

Idag har jag och Kristian varit ett par i 2.5 år! Jag älskar honom så otroligt mycket, och vet att det kommer bli många år till! Du är bäst hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Stor kram till dig! <3

2011-12-21 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0