Jul jul strålande

Juuuul! Julen i mitt hjärta!
Ska snart iväg på mys hos svärföräldrarna å spela Bingolotto!
Imorgon blir det att gå till storfly för att äta en korv! Sen sätts julfirandet igång, ååå så lycklig jag är! Kommer bli en sån myyyysig jul!

Så nästa inlägg jag skriver, kanske jag är miljonär, eller ägare av en snygg Volvo? Eller varför inte kläder för 50.000? Snälla tomten, Amen! Eller?

Hoppas ni myser ner er skönt med nära å kära i helgen! å pussa extra mycket på den du tycker om!
Det tänker jag göra!!!

Önskar min mormor hade varit i livet, hennes jular va dom bästa! Min fina mormor! Vad jag älskar å tänker på dig varje dag! Du va mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0