Iphone 4

Sådär ja, nu har man gått med i Iphoneklubben, kunde inte låta bli att köpa en!
Och jag är så otroligt nöjd ! Helt fantastiskt!

Fredag idag, Har varit å jobbat på förmiddagen och nu har jag satt igång med tvätten!
Ikväll får vi se vad som händer, hoppas på att jag och kristian ska åka ner till Jansson
och Emelie, det va ett tag sen. Hade varit trevligt att komma hemifrån när det är fredag!
Men det återstå att se vad vi gör! Imorgon kommer min efterlängtade morbror och hans sambo
Sanna från stockholm å hälsar på! Så det blir lite mat och prat! Roligt!

Jag och Kristian ska även spendera en helg i sthlm hemma hos dom i maj! Kommer bli kanon
trevligt. Och lite jobbigt eftersom vi ska vara bärhjälp när dom flyttar ; )

Igår fyllde även Min lillkille Allan 1 år! Guuuud va det går fort.. storkille nuju!

Jag hade inte så mkt vettigt att säga nu känner jag! HA EN TREVLIG HELG!





Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja visst va dom de :) Filippa bara tjatar och tjatar om att dom ska komma :D

2011-04-05 @ 12:15:59
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0