Frrr!

Tjolahopp! Den här dagen har gått hyffsat fort, Tandläkarn vid 08.00 och sen en
massa sova! hehe nedå, Va ut på en promenad med ballan, och sen åkte jag till
falun för att vara med och titta på Filippas Baby sim! Gud va duktig hon är och
dyker ner helt själv under vattnet! Goooungen! så himla söt!

Drog mig sedan mot Emilias hus för att kika på Idol med Emilia och Erika, jädrar
vad man kan bli generad när man ser vissa personer göra bort sig på tv, herregud!
Haha ja det va min dag de, nu sitter jag här och väntar på att Kristian ska komma hem
så vi kan ta en långpromenad med Ballan. Sen blir det en lång varm dusch innan läggdags
Jobb i morgon, hua! Sedan är det ju lön så det ska storhandlas mat och massa saker!
Mot kvällen blire Idol hemma hos Katrin Erik och Filippa i deras nya hus! Suuuperfint!


Mattes bebis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0