Lay all your love on me..

Hej å hå! Uppe med tuppen idag, fast jag inte jobbar! Hade möte med min jobbcoach vid 9. Va trevligt,
och gick fort! Så nu sitter jag hemma i soffan och kikar runt lite på några bloggar, och har min lilla
myskille med mig!

Igår va en hektiskt dag! Riktigt jobbig.. Började jobba 7, Efter jobbet kom stina och vi va ute och busade
med hundarna! Gick och vilade en sväng innan mamma ringde och talade om att Åke hade dött, och begrav-
ningen är idag.. Men i Scheich(stavning?).. Tydligen så har dom begravning på en gång där.. Vi har ju
vetat om att han har cancer, och vi har tänkt åka ner när det väl skulle  hända. Men nu gick det fort och
vi skickade ner blommor på en gång igår.. La mig ner och somnade i 15 minuter innan hon ringde och talade
om att min kusin precis blivit på körd av en bil när hon körde moppe. Som tur hade det gått bra! Men hon
hade flygit väldigt långt, och som tur landat i mammaochpappas grannes buske, Men moppen är det inte
mycket kvar av.  Efter det vart det tvättstugan i 4 timmar, hade jäkligt mkt tvätt, och duntäcken, hur
illa luktar inte dom att tvätta, höll på att smälla av! Men hade allan inte skitit och pissat ner dom så hade
man sluppit tvätta dom! Menmen! ; ) Va hemma vid 10, packade upp alla tvätt och bäddade om i sängen,
sen va det dusch och sova.. urk vilken dag!

Hann prata med min andra hälft Ida en sväng oxå, Meja, hennes katt hade tryckt ur sig 4 små bebisar
igår morse! Mys mys! Så idag blir det dit och titta på dom små underverken!


Men undra om man ska ta sig ett varv runt 4,5an med lillkilllen nu,  kul att gå själv då! Kanske hittar någon
vänlig själv som ställer upp ;)



haha, ida och jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0