Snärtigt..

Pjuh! Har nyss varit ut på en lång promenad med lille ballan, Han blir så glad när han får springa
och rulla runt i löven. Hehe tok hund!

Efter sommaren oroade jag mej att jag inte skulle ha något jobb alls, Men sen fick jag städjobbet
och sedan på äldreboendet på Pg. Så jag har stressat runt och både jobbat fm och kvällar och helger.
och idag ringde dom från HH, och simsalabim. Ikväll och i morgon kväll ska jag jobba där oxå!
 Så ska iväg nu ikväll vid 18.00-22.00 sen upp i morgon till pg, 08.00 -13.00 sen
HH - 17.00-22.00. Fredag pg 08.00-12.00 och Lördag Pg 15.30-20.30!

Och jag som är förkyld, men man får väl kämpa sig igenom det hela! Det går bra nu!;D

Update 20:39:  Gick kanon på HH! Man är ju lite ovan när man int varit där på ett tag!
Men det firrar jag galant i morgon! Nuu blir det lite mackor och oboy när kärleken
min kommer hem. Sen sängen eftersom det blir en låååång dag i morgon! Over and out ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0