Pancakes..

Hejhopp! Torsdag lika med ledig! Känns som att det e söndag varje dag jag e ledig. helt värdelöst!
Efter två stressiga timmar på jobbet igår så åkte jag och Kristian in till sjukhuset. Otroligt jobbigt<3
Efter sjukhuset så Blev det Bio, Kikade på The other guys, och den va jäkligt rolig! Så ett ganska
måste att se!
Idag sov jag länge, han bara upp och klä på mig innan kristian hämtade upp  mig för lunch! Katrin
och Filippa va oxå där, och Filippa va på riktigt bushumör! Älskar den lilla tösen så mkt. helt underbar
är hon!

Hann hälsa på mamma och pappa en sväng efter lunch oxå! Mamma skulle iväg till sandviken på en gång
så jag fikade lite med pappa och farfar!
Imorgon efter jobbet blir det ett besök hemma hos katrin och erik! Trevligt trevligt :D

Nu myser jag med lillballan, och väntar på att mamma ska hämta mig så ska vi åka på kryddparty i edsken
hos ida och mimmi! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0