I'm coming up only to hold you under,I'm coming up only to show you wrong

Ny vecka nya möjligheter. Imorgon ska jag hälsa på älskade jay. Hon har flyttat
till egen lägenhet. Ska bli roligt att se hur hon har det! Är även ledig. Så jag ska
hem till mamma och pappa och se hur det går med vardagsrummet. Nya tapeter
ska det visst ha blivit. Onsdag, Jobb och LÖN! Blir troligtvis valbo. men det återstår
att se! 

Och snart är det jul. Det går så fort, Jag tyckte det va förra månaden jag tog studenten, och lilla Allan
flyttade hem till oss. Vart tog sommaren vägen igentligen?

Nu sitter jag i soffan med täcket, fryser som sjutton! Har lilla Allan brevid mig. Han verkar kunna
sova hur som helst. Ser helknäppt ut. Men min lilla sötnos är för go han! Han gör mig verkligen
glad varje dag (nästan). Undantag när han biter sönder mina underkläder, SOFFAN, tapeterna.
Men man kan ju inte bli arg på en sådan liten skönhet. Tänk så liten han var när vi fick honom. Goplutten!

Fick höra idag" efter regn kommer solsken, allt löser sig" Men gör det verkligen det? Hur länge
ska man vänta, Hur länge orkar man stå ut? Hur mycket tid ska man spilla. När det inte verkar
gå som det ska. När man har sagt det flera gånger.

Nu blir det mys! puss


Jay och jag sommaren-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0