Brrr...

Iskallt, urk..imorse iallfall.. Ville inte gå ur den varma sängen. Men man måste väl när man
ska vara på jobbet tidigt. va ju frost på vägarna så jag höll på flyga omkull flera gånger.
Nu blir det bara ta det lugnt, Ut och gå med Allan en sväng och sen iväg till jobbet igen, kl16.00
Men ska bara vara där 1,5 timme, eftersom några ska iväg på möte. Så det blir inte så sent,
också är jag ledig i morgon ( vad jag vet nu ). Men hoppas på sol imorgon så jag och Allan
kan ta en promenad i skogen! Kanske stimpen och lilla texas blir med oxå.. det återstå att se.

Sen blir det troligtvis gävle med Kristian ikväll♥ 

Nu har jag en otroligt kursjuk hund som vill pussa ihjäl mig.. Så nu ska jag ta och mysa med
honom lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0