Never Alone... Always Alone

Mycket snö å väldigt kallt ! Brr, Sov nästan över imorse, fick springa i kylan till jobbet.
Mina kinder hade fått frostskador när jag väl va framme! Haha.

Den här helgen svepte bara förbi! I Fredags åkte Jag, Katrin och Filippa till valbo för att
handla julklappar!  Det snöade verkligen jätte mycket, men tur att valbo har tak. hehe
Vart lite smått inhandlat, är så svårt att veta vad alla vill ha.
Sen vart det fredags fika hos Svärföräldrarna, Och Kvällen spenderades hemma hos Katrin
& Erik i Robertsholm. Idol, skräpmat och godis.. !

Lördags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde..  eller jo.. Julstädade.. " Inte för att det syns nu"
Men julgardiner och ljusstakarna åkte fram. Blev så fint så!

Söndag vart oxå en tripp till Valbo! Men mor, far och systrami.. Blev en julklapp inhandlad till
Kristian, Men sen inte så mkt mer.  Söndagkväll vart det mat hos mamma å pappa.. Innan vi
avslutade helgen med en film hemma.

Inte så värst spännande helg. 

Idag blir det mer städning, tvätta och massa annat. Altanen ska röjas och julbelysningen ska sättas upp.


Jag & Lilla Zidden nyfödd! : )


Turkiet 09


Monkan å Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0