I don't care if Monday's blue

Hej hopp!  Måndag idag, helgen bara susade förbi!  Lördag va jag på loppis med mamma,
fick ihop lite cash, så det e ju bra! Senare mot kvällen blev det Crousing(?) med Kristian,
Signe och Erik. Träffade på Pappa och Emma där inne oxå,  Va en hel del snygga bilar
måste jag säga!
Söndag vart lugn, umgicks med stimpen ett tag, sen iväg hem till Kristians föräldrar, för
hans pappa fyllde år! Vart lite tårta och så myste jag lite med Filippa!  på vägen hem
träffade jag och Katrin på en galen tant,  helt sjukt vilken surkärring måste jag säga,
skaffa dig ett liv istället för att stå å gapa åt folk som går förbi! urk för dig säger jag bara.

Måndag, ja idag.. Skolan, fikade på hanssons med jay och stimp.. En massa roligt prat måste
jag då säga.. herregud brudar! 

Imorgon blir det skola, sen troligen lunch på hanssons med Katrin, sedan hälsa på lille Allan!
Längtar så mkt tills han flyttar hit nu!  26 maj..

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen!  Godnatt : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0