Sometimes they come back

Hejåhå!Haft skidlärarutbildning i backen hela helgen !helt slut och mina fötter har frysit sönder !
Igår vart det Bio med K, A  och S!  Trevligt, Kikade på "Har du hört ryktet om morgans"
skrattade en hel del!  I fredags vart det Innebandy med Jossa och Erik. haha sjuka jävlar,
men jag diggar er ;) sen vart det hem till signe och sova, mys..
men dagen efter gick skotern gick sönder och vi blev "räddade" ute i skogen av två grabbs!
haha, dom lyfte skotern med lillfingret medans  jag och signe
inte kunde rubba den en cm ! menmen, haha det va väl ett litet äventyr!
Stannade hemma från utbildningen idag, har frysit nog om mina fingrar och tår för ett år..
börjar iallfall få tbx känseln nu :o !  Nu vill jag att det ska bli Mars och vi åker till thailand..
ska bli så skönt med lite värme ! Blir äta hemma hos kristians mormor och morfar idag ,
sen kanske en film med erik och josefin! hade bra ;)

tro det eller ej !  men jag saknar skolan, och mina BFHOOLIGANS♥


( Jag älskar min kristian, du är bäst och helt underbar<3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0