Memories

Hejsan hoppsan!  här var det inte mycket skrivet!  kan ju säga att mkt
ork till och skriva finns det inte heller! men kan ju försöka lite iallfall!
Kan ju ta lite update ifrån i helgen.. hände inte så mkt .. menmen !
Fredag; Åkte upp till backen med kristian för säga hej till hans mamma
pappa erik och filippa, men det va så jädrans kalls så det blev en kort
sväng dig. Sen hämtade vi upp pappa och åkte ut på sjön och sladdade
och det blev ju som det blev.. frös som en tok iallafall !
Lördag; upp tidigt och åkte med mamma till falun, helt slut efter vi kom hem
därifrån, la mig med mamma på soffan och kikade på några filmer innan jag
åkte hem!  Blev melodifestivalen och lite annat på tvn tills kristian kom hem.
Söndag; alla hjärtans dag!  9 år sen min gammelmormor dog ! va skidlärare
i backen på förmiddagen! sen fika med älskling innan vi åt mat !

Igår tvättade jag och rensade ur det mesta ur mitt rum..  umgicks med mamma
och pratade en massa strunt!
idag har det inte blivit så mkt, skola, hem till snyggo och lillasötungen, blev lite
bullar och glass. mys ! :D Nu väntar jag på att babe ska komma hem så vi kan
göra kyckling med vitlökssås.. mums!  sen kanske det blir film med babesen?
vi får se hur det blir !

och nu äre inte långt kvar till thailand heller !  Ska bli så skönt och jätte trevligt!
Blir en vecka i fjällen innan thailand men det ser jag inte framemot lika mkt ;)

sen närmar det sig bal och student ! och sommarjobb då? jadu.. måste ju hittta
något jobb iallafall! och hundvalp kommer ju i juni oxå !  mys !


Min kärlek från första valpkullen (tyson)


sikken sötnos!

sötaste casey


Rosa och signe !


Bästaste ZIDD<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

FRUKTANSVÄRT UNDERBART SÖTA JU!

Hörde av Lina idag att hon pratat med dig om att jag är så sugen på en egen valp (mamma och pappa har ju Signe). Hoppas det blir några valpar till sommaren så jag kan köpa mig egna gofis!

Hälsningar Johanna Flink

2010-02-22 @ 22:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0