Hot as ice..

Hej å hå !  Tisdag idag.. urk veckorna går för fort! Igår vart det en lugn dag,
skolan, knatteträning sen hem och äta med mammapappaoch kristian.. sen
tidigkväller! Idag har vart lika lugn den oxå! skolan idag gick snabbt! hade
en riktigt trevlig pratstund med djusse och stina ! haha ni är så sjuka !
sen gick jag hem till mamma och pappa å ringde till en tjej som har en
jätte söt chihuahua som heter Tyson! Efter vi tittat på en del hundar så bestämde
vi för att han ska bli kiaras " haha ja vad ska man säga" kille ;D under några
dagar ! och det betyder att om kiara blir gravid, så har jag och kristian våran
lilla valp i JUNI! Guuuud vad jag läängtar ! kommer bli en så söt liten krabat!
försöker komma på namn redan, haha men kristian gillar inte alls mina namn..
men jag har ett namn.. om blir det en hanhund, så blir det det namnet! ;D haha
men det blir nog inte en hane.. det blir troligtvis en tik för oss ! och så lik kiara
som möjligt! men man vet ju aldrig!  kanske väljer en annan som är olik kiara.
men det får vi se när dom kommer.
I veckan blir det plugg och gym! i helgen,Hofors backen på fredag..sen vara skidlärare
i Hofors-backen lördag söndag ! så blir nog inte sånt jädrans jäkt i helgen!
söndag är det ju alla hjärtans dag oxå!  får se vad som händer då.. lugnt troligen!
Nu ska jag diska och sen plugga!

Blir lite sommarbilder eftersom det är så mkt tråkig snö justnu!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0