Dead..

Hejsanhoppsan, Gårdagen va inte bra alls, Jobbade med huvudvärk och när jag kom
hem gick det över till ett riktigt migrän anfall, trodde seriöst att jag va på väg att dö ett
tag. Men det är tur att jag har min älskling! Vi fick mat och Hallonpaj hos min far och mor
igår, men sen somnade jag på soffan, och va halft vaken när vi åkte hem, och då somnade
jag på en gång oxå, Men i morse vaknade jag klockan 5 när kristian skulle säga hejdå.
Min älskling åker till Tjeckien(?), och ska på MotoGP.. Urk vad jag kommer att sakna honom!
Efter han åkt, så fick jag otrolig huvudvärk igen.. inte kul.. Men när jag kom hem från jobbet
så blev det spikmatta, som jag fick låna av kristians mamma, och det verkade hjälpa. Men
till det värre, så ska jag till tandläkarn idag och laga en tand.. urk huvudvärk och tandvärk
kul.

Imorgon är det sista dagen på jobbet, otroligt skönt tycker jag. Och lön oxå ju ;)
Blir valbo direkt efter jobbet, och inhandla sånt som man behöver ! hihi

Helgen ser jag framemot eftersom jag ska träffa brudsen! :) Kan nog bli lite alkohol oxå!


Kommentarer
Postat av: katrin

Va fin bloggen blev! Du måste verkligen hjälpa mig nån dag så min också blir lite tjusig :P Ha en bra sista dag på jobbet imon! :)

2010-08-12 @ 19:04:15
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: katrin

De låter bra de :) Skulle du in till valbo idag? Eller kommer du förbi mamma nånting? :D Du får nog en kram tillbaka också ;P

2010-08-13 @ 08:17:39
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0