Crazy things happen when you party ***** !

Hej!  Den här helgen har varit något av en händelserik helg, Jag trodde att efter jag slutat jobbet
på fredagen skulle få lite lugn och ro, och kunna sätta mig ner och ta det lugnt! Men icke sa nicke!
Ända sen i fredags har jag haft det superfullt upp, inte hunnit sätta mig ner i 5 minuter.

Fredagen - Jobbade sista dagen, hade fullt upp med alla fylla alla städskåp och städa! Lönen hade
inte kommit in på kontot så jag hade panik efter som jag ville till valbo, och jobbbilen skulle städas!
Mamma ringde och sa att det hade kommit en check, och då skulle jag hinna till banken innan oxå.
Lära gå till swedbank med checken, och jag har handelsbanken, och checken var från nordea, så dom
kunde inte sätta över på mitt konto, så jag fick ut hela lönen i handen, slängde mig i bilen till valbo för
stina hade bråttom hem för stoffe fyllde år och hade kräftskiva. Stressigt inne i valbo som tusan och
fick med mig en heldel hem, och vart fattigare som tusan.
Han bara hem och slänga mig i duschen och hämta Allan innan jag satt hemma hos Emilia och 5 minuter
efter va Hemma hos Jonna som hade panik och beslutångest om hon skulle till sthlm eller inte. Biljetten
bokades och vi hade ingen bil eller chafför till gävle, och tiden gick tills vi fick tag i erika som kunde köra!
Full rusch till gävle med en Liten Trött Allan i sällskap. När vi hade lämnat Jonna tog vi oss till brynäs för
att kika på sommaryran, Jag och Erika åkte en karusell som va allvarligt störd, jag trodde jag skulle bryta
ihop för jag skrev av panik, och skrattade samtidigt.  När vi va klara där så vart det MAX, jag nöjde mig med
en milkshacke efter karusell åkningen.. fyfan! Vi vart kvar lite väl länge på Max av någon anleding.. hm, haha!
Bilresan hem gick fort, Jag Allan och Ida som som stockar i baksätet, och Klockan 2 kunde jag lägga mig i min
säng och sova..

Lördag - Tidigt Lördagmorgon, Allan hade ingen lust att sova, och jag va så trött! Blev att Gå till hanssons med
Emilia, Skyndade till Kiwans där det vart inhandling av mer kläder och hårfärg. Åkte hem och Duschade och packade och tog med en trött Allan till Emilia, Letade Hundvakt till kvällen. Men ingen hade tid så jag hade smått
panik. Hade hårfärg i och sprang runt som ett grönt troll i underkläder.  Tillslut fick jag hundvakt och Ida kom.
Så jag Emilia och Ida drog till depå för lite mat, Va varmaste dagen på heela året, För mycket folk ute och bilar
överallt. Trevligt, förutom att det inte fanns någon plats ute.. så vi fick sitta inne där det va myycket varmare.
Höll på att avlida av värmen! Trodde jag skulle smälta bort! Begav oss till Ismo för att få med oss alkoholen till
emilias mamma,  Väl där tog vi på singstar och sjöng så att grannarna måste ha tuppat av, Jag och Erika mot
Ida och Emilia, 90tal mot 80tal, och så klart så va 90talarna liite bättre;) Cider efter cider och kvällen vart bara
mer sjukare. Vad vi gjorde dom timmarna finns inte ens i någons tankar, eller jo några, som vi så hjärtligt talade
om vad vi hade gjort för, haha! Gud man kan ju inte ens vara så galna! När vi hade fått nog så tog vi cyklarna
och tog oss till folkan, där det va folk som tusan! När folkan va slut så satte sig Erika på cyckeln jag på sadeln
och Ragge på pakethållarn, Emilia och Ida drog iväg före, och vi skulle hinna i kapp, 3 st fulla på en cykel, ja
det gick jäkligt fort, höll på bli överkörda, vinglade nästan in i allt, och jag svär att jag bad nog 10 gånger under
den där cykel turen. Väl på Statoil, Många raggare som köpte tsprit, och försökte med att säga " hm vart har jag
sätt er någonstan" "jag känner igen er"..  Korvarna hade tagit slut när klockan va 2.. och alla ville ha korv! Det
fixade sig till slut och vi cyklade vidare.. Jag erika och Ragge hamnade på efterkälken och fick ett samtal av
Ida som va skapligt rädd, När hon och emilia hade cyklat förbi p3 skogen så hade dom hört en telefon från
skogen och blablabla, när vi kom hem så drog vi i oss korven och fulla som vi var, tog vi hammare och allt
som man kan tänka sig och begav oss ut  skogen, och där låg en mobil och ringde, och det blev bara läskigare.
Haha, vi slog på tvn och singstar och när klockan slog 5 så hämtade mobilens ägares kompisar mobilen.
och blablabla,  somnade på Emilias soffa brevid Erika. 

Söndag - Vaknade med Nackspärr, skyndade mig i väg för att hämta hem Allan, sprang igenom bruket med
mina finkläder och jag luktade säkert jätte gott, och såg nog ut som ett spöke.. Han hämta han och tog en
sväng förbi mamma och pappa, satt mig ner i 2 sek för att sedan hoppa in i bilen och åka till falun, handlade
mer kläder och skor :( urk. pengarna bara flyger iväg.. Kom hem, Försökte få allan att vilja följa med mig
hem. I samma kläder som jag festade, sov och hade handlat i pallarade jag mig hem med en massa kassar
och en hund som vääägrade att gå. Han bara hem och duscha, oxå va det iväg till Emilia igen.. Jag va super
hungrig och så irriterad.. Allan hade damp och vägrade att sova, Oxåå, iväg till gävle igen. Jonna behövde
skjuss ifrån tåget.. Så Jag Emilia Erika och Allan satte oss i bilen och åkte till gävle.. Hämtade jonna, höll
på att köra över en kille och sedan köpa godis, satte oss på donken och jag fick i mig det första på hela
dagen/kvällen.  Väl hemma vart det film och när klockan vart 01, så pallrade vi oss hem, och vilken stjärn
klar himmel, guud va fint det va.. Vi stod bara å kikade rakt upp, Väl hemma somnade Allan, och jag..
kunde inte sova, hatar att sova själv! Låg bara och tittade på klockan.. Fytusan..

Måndag, idag ska jag bara ta det lugnt, hehe inte dåå! Allan har vart damp hela morgonen :(
jag behöver duscha städa diska tvätta, plocka ur alla kassar som jag handlat, Och handla något till kylskåpet!
Jaja, nu har jag fått suttit still när jag skrivit det här, så är bara upp från soffan och börja med allt!

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0